Fialový hnus

Kamarád Ondřej mě dnes upozornil na opravdu povedený web. Je to oficiální homepage právě zanikající strany. Hodí se mi to do krámu, protože cestou z Brna, jak jsem tak koukal u dálnice na bigboardy s politickými ksichty, mě napadaly slogany Chceme i vaši poslední korunu!, Do konce života poctivý chleba a státní vodu pro všechny!, Sedřít z vás kůži, otravní voliči!, Za naše plnější koryta! a tak dále.

Právě zanikající strana na to šla od lesa. Najali si PR agenta, který jim za poslední peníze v kase (plus trochu toho dobrého slova a příslib plytkého sexu s předsedou) stvořil program jako na míru ušitý pro tu část obyvatelstva, kterou nikdy nenapadlo nikoho oslovit, protože nechodí k volbám.

Hned druhý bod programu tvrdí, že je legální být loser. To bude po volbách zřejmě to jediné, čím se bude utěšovat současný předseda právě zanikající strany. Strany, která by šla s kýmkoli, jen aby byla u korýtka. Strany, jejíž členové se až do nedávna stavěli proti legalizaci měkkých drog a teď se pokoušejí na přesném opaku postavit politický program. Strany, která má oficiální web vyvedený ve vyblitě fialové a zneužívá pentagram (symboliku si zřejmě nechali vysvětlit od Dana Browna) jako volební logo.

Web nešetří naprosto brutálními volebními hesly a staví na hlavu všechny dosud zažité populistické triky odstavci typu Zpaktovali jsme se s mocí, abychom si vydobyli slávu. Smrad nás však pohltil a téměř udolal. Pochopili jsme, jak se cítí všichni loseři, rozdílní, malí a diskriminovaní.

Možná nikoho nepřekvapí, že až se tato zanikající strana bude po volbách ptát své cílové skupiny, kde všichni byli, když se volilo, dostane se jim odpovědí:

Tý, hele, kámo, jsme zahulili ne, a … jsem zaspal …

He?

Jo, byl sem tam, ale pak ti mě to nějak chytlo, tak jsem tam hodil ‚Roubka … dobrej džouk, ne? Hi, hi …

No, musím říct, že během debaty s Ondřejem mi to přišlo celkem vtipné, ale teď už se tomu snad ani nemůžu smát. Koneckonců mrkněte se sami na web zkomírajících, protože je to možná nadlouho poslední šance pro jednoho ex-ministra. Doporučuji pročíst vše poctivě a nenechte se odradit kandidátkami v PDF (ano, jsou také vyblitě fialové), obzvláště ta Pražská je nabitá zvučnými jmény …

PS: Po volbách bude následovat druhý díl nazvaný Jak dělat marketing pro smažky aneb Honba za penězi.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.