Elektronický obchod s nářadím

Stává se mi poměrně často, že potřebuji ve firmě nakoupit nářadí na konkrétní akci. A akci obvykle potřebujeme provést co nejdříve. Vyzkoušeli jsme už celou řadu obchodů, ale zatím jsem nenašel nikoho, kdo by byl schopen expedovat v den objednání a tím pádem dodat objednané nářadí následující pracovní den. Přitom jsem jiný elektronický obchod poměrně dlouho provozoval, vím jak takovou věc poměrně jednoduše a levně udělat, takže to rozhodně nepovažuji za nemožné.

Úplným extrémem byl obchod DS, spol. s r.o. (IČ 47915226), kde jsme si objednali žebřík a jeden kousek příslušenství. Objednával jsem v úterý na předplatbu s poznámkou, že uhradíme cenu po potvrzení dostupnosti. Už v pátek (sic!) mi přišla émlejnem zálohová faktura. Ani čárka o dostupnosti, ani slůvko o termínu dodání.

Připraven na všechno jsem tedy zavolal do jejich obchodu v Brně. Pán mi na explicitní dotaz odpověděl, že zboží tedy skutečně mají skladem a v případě úhrady obratem (což jsem provedl), budou náš žebřík expedovat v pondělí.

Když nic nedorazilo ani ve čtvrtek (tedy po 9 dnech od objednání), napsal jsem zdvořilou žádost o zaslání čísla přepravního listu, abych kontaktoval dopravce. Asi o hodinu později volal pán z Brna, že ještě nic neposílali a prý tedy snad zítra …

Věřte tomu nebo ne, tak málo mi stačí, abych u nich už nikdy víc nenakoupil (samotný fakt, že e‑mail s oznámením čísla přepravního listu obsahoval 20 vykřičníků, mě už nechal docela chladným a jenom dotvářel celkový otřesný dojem). Jsem snad náročný? Znáte někdo alespoň jeden obchod s nářadím (a slušným výběrem), který dokáže zareagovat na objednávku odesláním zboží ve stejný den? A slyšeli jste pojem tržní nika?

2 myšlenky k “Elektronický obchod s nářadím

  1. Takto funguje bohuzial vacsina web shopov aj na Slovensku. Ale nikdy v nich uz potom nenakupujem. Ale su aj svetle vynimky. Kontaktne sosovky mam vacsinou na druhy den po objednani doma, prinajhorsom za dva dni.

    1. Asi je v oboru kontaktních čoček u vás dobrá konkurence. U nářadí je to holt slabé.

      Včera jsem o tom přemýšlel a došlo mi, že ta firma existuje už skoro 20 let a elektronický obchod je pro ně asi jenom doplněk kamenného. Neumějí to dělat, nevěnují tomu dostatek pozornosti a celkový dojem je potom příšerný.

      Kdybyste s Reedem chtěli rozšířit portfolio vaší skromné firmy o outsourcing elektronického obchodování ve smyslu “dej nám pravidelně informace o svém skladu, představu o maržích a my zařídíme zbytek”, jdu do toho s Vámi! Seriózně.

      Mimochodem, jak se máte? Nenajdete si čas na výlet do NZ?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..